MUSIK
Musik på Solbackens veranda
Alla fem fredagskvällar i juli bjuds det på musik på EFS Solbacken på Dekarsön. Trion Rebecka Söderström, Cecilia Grönfelt och Maarit Juntunen är först ut 3 juli med programmet ”Starkt och sårbart i ord och ton”.
10 juli blir det ”Lost and found” med Thomas Nordin och vänner; 17 juli ”Visor, lite blues och soul” med Nadja Svart; 24 juli ”En doft av sommar” med familjen Vigren och Anton Hagström; och som avslutning 31 juli ”Sången i mitt liv” med Inger och Lars Österlund.
Text: Nils Ågren Foto: Pressbild