Hockey

Nu har 60 000 sett hockeyfilmen

Den 16 augusti la Alberto Sternad ut Mammmias reklam med Foppa, Macke och bröderna Sedin på Youtube.
Nu, drygt två veckor senare, har filmerna setts fler gånger än det finns invånare i Örnsköldsviks kommun.
Via youtubeklippen har Sternads pizzeria uppmärksammats i såväl lokalt som nationellt och såväl i Sverige som utomlands - bland annat av Vancouver Sun, sportsiten msg.com, den amerikanska pizzasiten Slice och i kanadensisk tv. 

Del 1 av filmen har nu drygt 18 000 klick och del 2, med Mats Zuccarello-Aasen som diskpojke, har setts mer än 27 000 gånger.
Samma klipp har via Hockeywebmaster fått ytterligare 8000 visningar och dessutom finns nu en förlängd version av reklamen som klickats 7000 gånger. 

Sammantaget har pizzaklippen från Örnsköldsvik, med sina 55 000 invånare, visats 60 000 gånger sedan de släpptes.
Klicka på länkarna nedan för att se dem.

Publicerat